هیون جون


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

امروز اومدم تا عکسای شوهر نازنین جونی را بزارم.نازنین بهترین دوستم 

 هستش من خیلی دوستش دارم وهمچنین شوهرش را من عاشق  

دوستام هستم که نازنین هم جزو اونها محسوب میشه!!!!!!!!

حالا بگذریم بریم تا عکسای داداشم را بزارم!

 

Image Detail

 

 [تصویر: wzvkerfdnhggzn04q65.jpg]
 

نازنین جونی اینم بوسه ی هیون جون به تو!

[تصویر: w7dqk4or1vg3xqz4t3i.gif]



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت8:09---18 دی 1390
غرل جونم با اجازت من این عکس هیونو روی پست ثابتم میذارم!

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت20:52---10 دی 1390
سلام سپاسگرازم که اومدی و تشریف فرماییدید به وب ما..

بعدشم نانا اسم من هما ست نه رها


پاسخ:وای ببخشید گلم اشتباه کردم!


هانر
ساعت22:40---9 دی 1390
سلام آجی
من لینکت کردم گلم
با عنوان وبتون لینکیدم....
بوووووس


رها
ساعت21:05---8 دی 1390
نه بابا آشتی کردید مگهپاسخ:کموبیش خب دیگه چی فکر کردی ما اینیم دیگه . تو مگه کارو زندگی نداری میخوای بری به نازنین بگی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:,سـاعت 15:54 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.